APS Therapie - Praktijk Wiersma

APS Therapie is een revolutionaire vorm van duurzame therapie in de microstroom categorie. De mate van onderscheiding wordt voornamelijk bepaald door de volgende eigenschappen:APS Therapy voor minder pijn meer energie en versneld herstel

Eenvoudig in gebruik
Volkomen veilig
Pijnloos

En waar kan ik APS Therapy dan voor gebruiken?

Pijnstilling
Energiebevordering
Versneld herstel

Deze eigenschappen maken dat APS Therapy al jaren toonaangevend en marktleider is op gebied van microstroom therapie. Een jarenlange ontwikkeling heeft APS Therapy op het niveau gebracht dat wereldwijd de therapie met veel succes wordt toegepast in pijnklinieken, ziekenhuizen, artsen- en therapiepraktijken en natuurlijk niet te vergeten, bij de mensen thuis.
APS Therapy is een vorm van elektrotherapie (zenuwstimulatie) die uitgevonden is in de jaren negentig en tot op heden wordt door ontwikkeld. Wetenschappelijk en klinisch onderzoek heeft aangetoond dat de in APS Therapy toegepaste elektrische energie significante biochemische reacties veroorzaakt op het niveau van de cel. De stoffen die dan vrijkomen, hebben een pijnstillend, ontstekingsremmend en helend effect in de behandelde lichaamsweefsels. Dat opent interessante perspectieven voor de gezondheidszorg, niet in het minst voor de behandeling van sportblessures. APS Therapy heeft geen bijwerkingen en relatief weinig contra-indicaties. De APS apparatuur is zo ontworpen dat ze eenvoudig in gebruik zijn en er geen risico op fouten bestaat.

Bent u op zoek naar verbetering van energie, pijn en herstel?

Hoewel APS Therapy breed inzetbaar is kunnen we het onder andere gebruiken voor de volgende klachten:

Chronische pijnklachten
Bijvoorbeeld aan MS (multiple Sclerose), Reuma, Fybromialgie, Hoofdpijn, Whiplash enz.
Vermoeidheidsklachten
Bijvoorbeeld ME, CVS, Fybromialgie enz.
Herstel problemen
Bijvoorbeeld die knie klacht die maar niet weg wil gaan of klachten elders in het lichaam.
Sportblessures
Voor sporters die hoge eisen stellen aan hun lichaam of blessuregevoelig zijn.